Gamla bloggen.

2012-11-10 @ 04:32:59 i Shiibbys tankar/åsikter
Har ju som så många gånger innan funderat på det här med bloggen, jag vill blogga men vet inte riktigt vad jag ska blogga om, innan bloggade jag om allt, och då menar jag exakt allt!
 
Var jag ledsen så skrev jag det, mådde jag bra så skrev jag det, jag sket i vad alla andra tyckte och tänkte helt enkelt. Jag la upp filmer jag hade sett, skämt jag läst med mera. Och har funderat över att flytta över en del av det här ska bara få orken till det.
 
Har även precis suttit och kollat igenom lite på gamla bloggen, hittade massa roligt och även tråkigt, många saker man glömt men kommer ihåg när man läser inlägget eller ser bilden man glömt bort.
 
Så vad säger ni? ska jag köra på fullt ut igen?
 
Förresten är det ens lönt att skriva en sådan fråga på en blogg utan läsare haha.
 
Nä men ska köra på och skriva som om jag hade massa läsare istället så blir det lite roligare, fast på låssas men det får gå till en början.
 
Här är en bild jag hittade på min bror på gamla bloggen:
 
 
Kommer dock inte ihåg vad vi pratade om då men roligt kan jag minnas att det var iallafall :).
 
Hittade även denna bilden på mig och Pierre som antagligen är från början av vårat förhållande när vi väntar på bussen som skulle ta honom hem till Borås eller till Göteborg.
 
 
 
 

Skriv en ny kommentar