fullrulle :)

2014-01-20 @ 00:09:30 i Allmänt
gick runt tolv idag och började tvätta och bakade lite goda frallor :)
 
Sen har jag rensat ut en hel del av Dantes kläder med då han vuxit ur en hel del av dom, fixat lite disk och plockat lite.
 
Så har varit igång hela dagen :).
 
Imorgon ska jag och Dante till markaryd och sova där då jag ska på efterkontroll hos mvc, hemma hos pappa ska jag pärla lite pärlbrickor med lillasyster är skrivit ut en del mönster med figurer från super Mario mm som jag ska försöka pärla för att sedan göra lite små tavlor eller något får se hur de går :).
 
På fredag ska vi åka till Borås och hälsa på Pierres föräldrar dom har ju inte träffat Dante sedan han var knappt två veckor gammal så de är på tiden nu vi måste försöka åka dit oftare!
 
Bild på en av frallorna jag bakade i morse :)
 
 

Skriv en ny kommentar