var i Borås i helgen :)

2014-01-28 @ 07:13:59 i Allmänt
i helgen var vi i Borås hos pierres föräldrar och hälsade på :) riktigt trevligt och mysigt! Fick träffa pierres broson, hans flickvän och deras söta lilla dotter igen, och fick även träffa en av pierres systrar som jag intw träffat innan, en annan vän till pierres familj och pierres ena bror med familj och hans andra brorson :) vi fick även julklappar jag och pierre fick varsitt presentkort på hm, Dante fick en hund som pratar och sjunger och en peng så vi kunde köpa något till honom så vi köpte en pingvin som spelar musik och som lyser mot taket/väggen samt ett fint sett bestående av body och byxor, detta var från Hans farmor och farfar, han fick en stor mjukisapa av Anna, en vän till Pierres familj och en body och tillhörande byxor av pierres syster med familj vi tackar så klart jätte mycket för alla presenter <3
 
Det kommer komma bilder på Dantes presenter samt vad vi köpte till oss själva på hm sen när jag tagit kort :).
 
Jag har även bytat telefon då jag inte var helt nöjd med sony xperia zr, så Stefan tog över den och jag fick en samsung galaxy s4 tror jag den heter samt en galaxy tab, tabben är både till mig pierre och Dante vi ska bara köpa någon form av skydd och ställ till den med så Dante kan ligga i sängen/vagnen och kolla sen samt ett ställ till bilen då han gärna kollar på Youtube eller film ;).
 
Dante har även sovit bra i sin vagn två nätter i rad nu, riktigt skönt, han har inte vaknat mer när jag har behövt gå upp på toa, Pierre har kunnat sova inne i sängen och jag har inte legat stel som en pinne :)

Skriv en ny kommentar