beställt lite grejer

2014-01-29 @ 00:40:48 i Allmänt
har nu äntligen hittat en plånbok jag vill ha!
 
 
kostar bara 89kr på roligaprylar.se hittade den på fanstar.se också men allt var typ dyrt där, samma plånbok som ovsn kostade där 189kr istället för 89, lite skillnad ja!
 
Försökte hitta en alla hjärtans dag present till pierre med men hittade ingen dock hittade han en till mig, som han sa inte så romantisk men han vet jag vill ha den!
 
 alltså en bazinga hoodie! Har ju en likadan t-shirt men där börjar trycket försvinna så blev riktigt glad när pierre sa jag kunde beställa tröjan :)
 
Fanns en hel del fler saker som jag skulle vilja ha men man kan inte få allt på en gång ;P 
 
Även beställt en laddare till min gamla videokamera, den är över 5 år gammal men inte använd så mycket, och den är INTE digital utan man får köpa små videoband till den ;P men den borde vara fullt fungerande ännu och jag är nyfiken på vad de är på videobanden som jag har :), hsr även ännu äldre band som inte passar i den kameran som jag tänkt framkalla någongång hade varit rätt roligt då jag vet att ena filmen där är från någongång när jag var mellan 14-16 år ;) hoppas bara den är "hel" ännuv vi får väl se när jag fpr tummarna ur röven och framkalla dom.
 
Men på ett av banden till videokameran jag har nu ska iallafall Tessans dop finnas om jag inte minns helt fel, får vänta och se de kunde ta ett tag innan laddaren skulle komma och så får vi hoppas allt funkar som de ska då med ;)
 

Skriv en ny kommentar