ny design mm :)

2014-01-16 @ 13:24:53 i Allmänt
först vill jag tacka finaste Rebecka för min nya Design, är sjukt nöjd med den :D.
 
Annars så tycker jag att jag mest är trött nu för tiden även fast både jag och Dante sover rätt mycket, men han har ju lite fel sovrytm sover gärna på förmiddagen och tidig eftermiddag är vaken en stund på kvällen och vill sova igen sen är han vaken en stund på natten istället, måste försöka få in lite riktiga rutiner snart där för både hans och min skull men de kommer väl :).
 
Han har lärt sig greppa mycket mer nu och igår lekte man med sin skallra och de gäller att se upp då för han blir helvild haha, och arg som fan blir han när han tappar den också, såg så roligt ut, höll även på att ha sönder en annan leksak då han råkade slå på den med skallra så en knapp fastnade intryckt men Pierre fixade den :).
 
Idag händer de inte så mycket blir väl bus och mys som vanligt :) 
 
Dante på bushumör tidigt i morse <3
 
 

Skriv en ny kommentar