Lördagen den 10/11-2012

2012-11-10 @ 22:25:26 i Vardag
Idag har det inte hänt så jätte mycket, men det är som vanligt.
 
Började med att jag sov halva dagen, vill nog inte ritkigt skriva hur länge men gör det ändå, vaknade vid 16 tiden, ja jag har vänt på dygnet tyvärr.
 
Började med att försöka plugga lite men jag har ingen koncentation över huvudtaget, tror nog jag måste kolla upp det där, har riktigt svårt att sätta mig in i något bara tänka på det och skriva, eller ja inte skriva när jag får skriva vad jag vill men när jag måste skriva om en speciell sak, men iallafall så hjälpte Pierre mig en hel del för uppgiften jag skulle göra fattade jag inte heller mycket av men den blev iallafall klar tror jag och är nu inskickad, så får vi hoppas på det bästa.
 
Har även hunnit med att diska lite och fixat mat, skulle ju bli bakadpotatis idag men så blev det inte, potatisen hade blivit dålig, så fick bli makaroner och köttfärs bara men det är ju också mat så ja.
 
Sedan nu under kvällen har jag bara spelat lite WoW och funderar faktiskt på att gå och sova snart, börjar få huvudvärk och det vore ju inte helt fel att komma i säng i tid, ska iallafall lägga mig och läsa lite Kalle Anka Pocket iallafall.
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog plugga lite och kanske röja undan här hemma.
 
 

Skriv en ny kommentar