Sand up comedy.

2012-11-10 @ 23:38:16 i Livet leker
 
Sitter just nu och kollar lite smått på Love at Gotham på comedy central, riktigt roligt faktiskt fast oftast föredrar jag ju svensk stand up eller föredarar och föredarar jag förstår nog det mer det är nog därför haha, men annan stand up är också rolig så klart.
 
Brukar ibland sitta och lyssna på olika stand up när jag sitter och spelar men lite svårt när jag inte hittar allt men har sett Magnus Betners stand up och Johan Glans, samt lite Raw och massa andra klipp samt stockholm live även fast det är rätt gammalt nu så är det jävligt roligt!
 
Mina favoriter inom svensk stand up är nog först och främst Magnus Betnér så klart, Johan Glans, Özz Nujen och Shan Atci, sen finns det ju massa andra roliga med som Björn Gustavsson självklart Robert Gustavsson fast han är väl kanske inte så mycket stand up just men ändå, sen finns det ju Messiah hallberg som har rätt rå stand up men sjukt rolig! Och Ja massa massa till som jag faktiskt inte kommer på just nu, David Batra, och ja ni vet nog många själva med så :)..
 
Btw så ska vi ju och kolla på Magnus Betnér i Ljungby den 24 november biljetter har vi ju men det är bara skjus som krånglar men vi ska dit oavsett vad helt klart. Fick även veta att Shan Atci ska uppträda i Ljungby den 30 november, vill verkligen dit då med men får se om det blir några pengar över till det kostar ju bara 150:- men är inte säkert jag har ens dom 150 men det hoppas jag löser sig, om det ens finns biljetter kvar när pengarna kommer :).
 
Magnus Betnér.
 
 
Johan Glans
 
 
 
Özz Njuen
 
 
Shan Atci.
 
 
Messiah hallberg.
 

Skriv en ny kommentar