Tisdagen 2012-11-13

2012-11-14 @ 02:32:05 i Vardag
Idag har jag gjort en del faktiskt, sov till runt 10 tiden eller någonting sådant sedan hade jag en liten pratstund med mammsen, sedan blev det diska sen ica och där efter gick jag och hälsade på Jennie och Råååger båda två var ju lediga idag så var där på en liten fika, var snäll och köpte med mig lite kakor men Jennie hade ju ännu godare kakor så tog hem mina till Pierre istället sen haha.
 
Ja och vad jag gjorde hos Jennie var väl att snacka skit, jag gör visst det typ hela tiden enligt vissa som själva inte kan stå för att dom snackat, men nog om det just nu tänkte skriva ett eget inlägg om skitsnack imorgon tror jag.
 
När jag iallafall kom hem från Jennie och Rååger så blev det lite disk till och sedan spela lite wow, framåt kvällen så fick jag ett sms av Jennie som undrade om jag ville ut och gå en runda, och här tänkte jag precis skriva självklart ville jag det men då kanske jag hade ljögit lite iallafall, nä men bestämde mig för att ja jag måste ut och gå och vad är då inte bättre än trevligt sällskap liksom.
 
Ja och då snackade vi nog också massa skit om ni temat på Kettys födelsedagsfest, om julen, förmedlingencentralen och ikea och sådant är skitsnack vill säga ;)
 
Väl hemma har jag bara tagit det lugnt spelat lite wow och pratat lite med Pierre och ja kollat lite smått på american pie med och nu blir det snart sängen där jag borde legat och sovit för länge sedan.
 
Så nu säger jag god natt tror jag!

Skriv en ny kommentar