Vänskap!

2012-11-16 @ 04:57:25 i Shiibbys tankar/åsikter

Det skulle kommit ett inlägg skit snack men det har inte kommit ännu men ja.

Nu blir det om något helt annat.

Oftast är det kaos i mitt huvud med massa tankar och massa annat men jag känner mig ändå på något sätt lycklig jag har min familj, min pojkvän och mina vänner och det är faktiskt ni som får mig att klara av exakt allt fast jag ibland bara skulle vilja försvinna.

Jag tror inte ni förstår hur mycket ni betyder för mig men ni ska veta att det är enormt mycket!

Och i detta inlägg vill jag faktiskt hylla eller säger man så? Iallafall så är det två vänner som ALLTID hör av sig när dom ser något inlägg på Facebook eller instagram där jag inte mår så bra och detta är Jennie och Susanne och ni anar inte hur mycket det betyder för mig! Jag öppnar mig inte ofta när det är något men jag vet också att skulle jag vilja göra det och själv klara av det så vet jag att ni skulle finnas där och bara det är guld värt.

Jennie träffar jag en del och även om vi inte träffas och pratar på ett tag så vet jag att hon finns där! Hon gillade inte mig i början men jag har förståelse för det nu i efter hand pågrund av allting men nu så är hon faktiskt en av dom viktigaste personerna i mitt liv! Skulle aldrig byta ut hennes vänskap mot något i världen! Det kanske låter konstigt och hon kanske inte alls ser det på samma sätt som mig men det känns som hon är en av de bästaste vännerna man kan ha!

Susanne och jag träffas inte alls ofta tyvärr även fast vi bor rätt så nära ändå utan det blir mest lite festande tillsammans, men när man väl umgås med denna underbara tjej så kan man inte ha annat än jävligt trevligt. Och även fast vi inte träffas eller pratar så ofta så är hon alltid en av de första som hör av sig när jag mår dåligt och bara det visar att hon är mer värd än allt annat!

Jag har nog aldrig haft en bästa vän och känner även idag att jag kanske inte riktigt har någon att kalla bästis men om någon skulle fråga mig vilka som är mins bästa vänner så är dessa de två personer jag faktiskt kommer att tanka på först , visst det är fler vänner som jag har och som bryr sig och som jag skulle ställa upp till 100% men Jennie och Susanne är dom två som alltid faktiskt visar att dom finns där!

Dessa två tjejer har inte bara ett fint yttre utan dom är ta mig fan fina rätt igenom! Ni kanske inte visste att ni betyde så här mycket för mig men ni gör faktiskt det!

Jag hoppas verkligen era pojkvänner och andra vänner vet att dom haft riktigt bra tur som har er i sina liv, för jag känner det att vad har jag egentligen gjort för att förtjäna er som vänner? Jag vet inte faktiskt men något bra måste det vara för så awesome som ni är!

Som sagt det finns andra vänner som ställer upp och finns där och får mig att skratta när jag mår dåligt och ni aka också har stort tack för att ni finns!

Ni får mig att kämpa igenom all skit och ni får mitt liv värt att leva!


Kärlek och Respekt!


${CommentAuthorLinkIf} 2012-11-16 05:08:03
Tack snäckan ❤

Skriv en ny kommentar