Måndag

2013-08-19 @ 10:38:38 i Vardag

idag har jag lite att stå i ska ringa försäkringskassan och så ska jag även börja plocka här hemma och försöka tvätta någon maskin tvätt med om jag orkar de, men först hade jag faktiskt tänkt sova en timma till då Pierre har åkt iväg till Urban och jag kan för en gångs skull bre ut mig i hela sängen :).

Här hemma ska de ju ske stora förändringar inte bara att vi kommer bli en till i oktober utan nu i vecka ska vi ändra om här hemma och verkligen röja så vi kommer att få plats med lillkillens saker med och så man har allt klart så man slipper de när det börjar närma sig mera bara de senaste månaderna har ju gått fort så ska de fortsätta i den takten så ligger jag snart och skriker på förlossningen ;).

Nä nu vila sen börja röja :)

Skriv en ny kommentar