bla bla bla

2013-12-03 @ 01:00:42 i Allmänt
idag har vi varit hemma hos Simone och ätit tårta och kladdkaka med Polly i, skitgott!
 
Annars har vi bara sovit typ hela dagen blev väldigt sent i natt, eller ska man kanske säga tidigt i morse?
 
Jaja imorgon ska vi iiallafall städa lite här och få upp julpyntet tänkte vi iallafall, gardinerna jag ska köpa ska vi hämta i veckan sen med, skulle hämtat dom igår efter julskyltningen men de glömde vi helt av och kom på de när vi kom hem igen haha xD.
 
Åhh vad jag vill ha en skrivare typ nu vill ju skriva ut lite julkort, bilder på Dante till tavlor, bilder till Dantes "mina första år" bok och lite sådant men får Snällt vänta med att köpa en, ekonomin tillåter inte de denna månaden :) 
 
På torsdag kommer mamma och hälsar på ska bli riktigt trevligt, då ska vi iväg och lämna in papper till dom som förhoppningsvis kommer bli våra nya hyresvärdar sen om vi nu hittar en fin lägenhet hos dom :) ska fråga henne med om vi kanske kan köra upp till Ljungby och hämta mitt nya leg, fixade ju de för någon vecka sedan men efter som mitt gamla gick ut 2010 så vill dom att någon legitimerar mig när jag hämta de och det ska helst vara en förälder haha xD och jag är ju verkligen snygg på mitt nya leg med håret står lite åt alls håll och kanter och en hårlock hänger ut vid örat typ men var ju inte bestämt att jag skulle fixa leget då så men va fan huvudsaken är väl att jag har ett nytt leg även mitt mitt gamla leg funkat i 3 år över tiden ;p.
 
Nä nu skriver jag bara på här och nu tog de stopp med att skriva ^^

Skriv en ny kommentar