lite planering med mera

2013-12-22 @ 05:12:00 i Allmänt
denna helgen är vi nere hos pappa och hälsar på och sover över :) Pierre lanar med mins bröder och Dante myser med extra mormor Anki, moster Tessan och morfar och jag har gjort lite julgodis :)
 
Igår var vi även på loppis i Hässleholm och vet ni vad? Jag bars längtar tills vi får veta vad de blir för lägenhet och hur den kommer se ut för jag vill ha lite nya grejer så som köksbord eventuellt sova och inredningsgrejer alltså de behöver ju inte vars nytt nytt utan mest nytt för oss om man säger så har funderat på att tex köpa ett köksbord och måla om osv men kan ju inte köpa något alls fören vi vet hur lägenheten ser ut eller hur stort tex köket är osv men men.
 
Julen ska vi fira här hos pappa men den 23 åker vi hem en runda till strömsnäs för att spela bingo med Jennie och Roger som vi gjort två år i rad redan så de är lika bra att fortsätta för de är riktigt trevligt :) Berra och Joanna skulle nog också vara med och det gör de bara mer trevligt :).
 
På annandagen ska vi åka till Väla på mellandagsrean hade vi tänkt och Dante får då stanna hemma hos extra mormor och mysa istället då det lär vara en hel del folk så de blir lugnaste så för honom :) på mellandagsrean ska vi köpa julklappar haha samt så ska jag se om jag kan hitta kläder till bröllopet Vi ska på i januari samt en bröllopspresent, vilket inte är de lättaste något av de, jag som inte ens varit på bröllop innan vad jag kan minnas? Eller jo en gång men de var med mamma och jag minns inte speciellt mycket från de ^^. 
 
Sen den 4 januari ska jag har tappuwere eller hur de stavas, det är iallafall en klasskompis från Ryssby som ska komma och vissa lite saker, ska bli riktigt trevligt att träffa henne igen fast vi har faktiskt träffats två gånger sedan skolan fast hade gärna träffat henne oftare två gånger är inte mycket på så många år, och då har vi inte heller kunnat prata så mycket som man kanske velat för ena gången var de när hennes sambo köpte mitt Playstation 2 och andra gången var när vi kollade på Magnus Betnér i Ljungby :).
 
Sedan i februari ska vi åka till Ullared hade vi tänkt och då blir de inredningsavdelningen först för grejer till lägenheten sen blir de barnavdelningen för grejer och kläder till Dante och om det blir pengar över så kanske de blir något till mig och Pierre med men de återstår att se :) 
 
Vi ska även träffa Angelica, Kirk och Zac någongång efter nyår, dom har ju inte träffat Dante ännu :(. 
 
Sen ska vi försöka ta oss till Pierres föräldrar med men vet inte riktigt när, samt planera in barndop så ja det är ju en del inplanerat den närmsta tiden iallafall men de är bara roligt :).

Skriv en ny kommentar