Dagen igår.

2013-01-18 @ 09:54:02 i Familjen
Igår började dagen som vanligt, gjorde inte så mycket mer än att slappa typ.

Senare på eftermiddagen åkte vi med Jennie till ikea för att handla ett litet datorbord till mig och kolla runt lite, blev dock bara datorbordet, en osthyvel och en vitlökspress på ikea.
 
Vi var sedan vidare på Willys för att inhandla lite mat där blev det lite mera köpt dock inget intressant då det endast var mat, men äta måste man ju sägs det så. Kvällen igår avslutades hemma hos Jennie och Råååger!
 
Igår fyllde även min pappas fru Anki år stort grattis till henne!
 
 
Så senare i eftermiddag ska jag med min syster och hennes pojkvän dit och säga grattis och fika lite :).
 
Annars tror jag faktiskt inte det händer så mycket mer idag vi får väl se helt enkelt :).

Skriv en ny kommentar