Badat!

2013-07-21 @ 21:14:46 i Familjen

Idag drog som sagt en stor del av familjen ut till havet det var fint väder här hemma och det skulle vara fint i mellby enligt olika väderprognoser men som vanligt luras dom xD, det var helt molnigt och blåsigt tyvärr men de är våran vanliga tur. Jag Pierre och mina två bröder badade en stund iallafall, Tessan och Ola grävde på stranden och pappa och Anki satt i bilen och drack kaffe :P.

Vi blev inte där ute så länge utan åkte hemåt och bestämde att vi skulle åka ut till Vesljunga men först åkte vi inom mc donalds!

Väl hemma var de så klart skit bra väder så vi skulle dra vidare till Vesljunga dock ville ingen av pojkarna med, pappa skulle vila, Pierre skulle köra till Ljungby för att köpa högtalare, Stefan skulle följa med honom, Simon och Ola ville väl bara inte följa med tror jag. Så de blev jag, Anki och Tessan som åkte ut så att Tessan med skulle få bada lite, var för kallt vid havet för henne ju! Tog bara ett litet dopp där med Tessan och grävde en liten grop i vattnet sen satt jag på stranden medans Tessan grävde och hittade en ny liten kompis :).

Hemma hos pappa blev det sen grillat!

Nu har jag precis tagit en dusch och väntar på att håret ska torka lite till sedan väntar massage av Pierre sen SOVA! Är helt slut i både kroppen och huvudet nu!

Skriv en ny kommentar