Filmtime!

2013-07-23 @ 22:24:48 i Allmänt
Nä nu blir det film och mys med min älskling i sängen istället, det tar på en att skriva om det jobbiga ibörjan av graviditeten även om jag ändå mått bra i sig så har det kommit stunder där jag varit riktigt riktigt rädd och orolig och när jag skriver om det så kommer tårarna så det är svårt att skriva om helt klart, jag vet att det finns dom som har haft det mycket värre under graviditeten osv men detta är tillräckligt jobbigt för mig med alla tankar runt omkring pågrund av mitt blodvärde osv, det går inte att beskriva hur rädd och orolig jag varit, inte över mig själv utan över våran lille kille i magen.

Dock får skrivandet mig på något konstigt sätt att mer och mer inse att det är verkligen sant vi ka bli en familj, jag har fortfarande svårt att ta in det helt och jag tror inte jag kommer fatta det fullt ut fören jag får hålla det lilla livet i min famn!
 
Denna tavlan fick vi av min syster i julklapp, den är väldigt fin och jag gillar den men ska jag vara ärlig så tyckte jag då att den hade passat bättre om vi hade varit en liten familj här hemma, vilket vi ju nu kommer bli så var passar inte denna då bättre än över lillkillens säng, iallafall till en början nu :)
 
 
Nä nu blir det som sagt film och kommer skriva del 3 av graviditeten imorgon kväll beroende på när vi kommer vill säga!
 
 
 
 

Skriv en ny kommentar