Lika duktig som vanligt xD

2013-07-20 @ 00:28:05 i Familjen

vad dålig jag är på det här med att blogga nu för tiden haha. För lite mer än 5 år sedan innan jag och Pierre blev tillsammans så bloggade jag hela tiden om allt och inget, och nu när det väl händer något stort i mitt liv så bloggar jag inte alls, lite konstigt tycker jag allt faktiskt, men måste försöka börja igen jag vill ju så vet egentligen inte vad det är som stoppar mig?!

Jag måste bli bättre vill ju komma igång och berätta om graviditeten med mera, i februari skrev jag ju att det skulle bli stora förändringar och mina tankar var då att jag skulle börja träna och gå ner i vikt, vilket jag också gjorde ett tag, detta höll dock inte så jätte länge jag gick ju ner lite varje vecka ändå utan att behöva göra något speciellt, trodde jag men efter en del olika tankar om olika saker (LOVAR att det ska komma inlägg om det) så gjorde jag ett graviditets test som visade positivt, så ja stora förändringar i mitt/vårat liv håller ju på att ske men inte på det sättet jag först trodde, men en sak vill jag säga här med och det är självklart att det positiva resultatet på testet inte var något som plågar mig utan jag känner mig lyckligare än någonsin även om jag nu är i vecka 28 snart 29 inte riktigt kan fatta det helt, vi ska bli en liten familj, jag & Pierre och våran lille kille och jag tror inte heller jag kommer förstå det fullt ut fören jag får hålla den lille i min famn. Jag kan ju säga så mycket som att det är första gången i mitt liv som jag verkligen längtar efter hösten!

${CommentAuthorLinkIf} 2013-07-21 12:01:13
Vad kul att du börjat blogga igen!
Känslan man har när man är gravid är helt underbar:-)

Kramar

Skriv en ny kommentar