Lördag!

2013-07-28 @ 11:59:11 i Familjen

Lördagen började lite halv stressigt hade ställt klockan på 10 men gick upp närmare halv elva och klockan elva skulle vi varit i Markaryd för att passa lillasyster, fast pappa och Anki skulle inte iväg fören vid 12 tiden och det visste ju jag så var ändå inte så stressad med att vara där klockan 11.

Innan vi körde till Markaryd skjutsade vi Berra till Ica då det ösregnade, tyckte synd om honom som annars skulle behöva gå :).

Sen nere hos pappa och Anki var det dax att passa Tessan när pappa och dom skulle åka.

Passningen gick jätte bra och hon var jätte duktig.

Vi åkte en runda hem till mig och Pierre medans Pierre körde och hämtade Denniz i Ljungby efter det åkte vi och handlande MASSA godis på herrgårdstoppen haha.

Efter de var det vidare till Markaryd igen där jag fick ställa mig och laga middag till alla, blev makaroner och köttfärssås men det verkade duga för alla åt, till och med Tessan åt jätte bra så.

Efter vi hade ätit bestämde vi oss för att åka ut till Vesljunga för att bada fötterna bara även Simon följde med mig Pierre och Tessan, vi skulle ju som sagt bara bada fötterna men Simon och Tessan blev sugna på att bada mer så Simon badade i sina kalsonger och Tessan i sina trosor efter som vi inte hade packat med badkläder utan bara handdukar :) Tessan tyckte det både var roligt och även lite busigt tror jag allt :).

Väl hemma hos pappa och dom igen fick hon duscha av sig och sedan ta på sig pyjamasen sen mös vi bara i soffan och åt godis tills pappa och Anki kom hem, dom var hemma redan vid halv 11 tiden, så blev inte så sent.

Både jag och Pierre var trötta när vi kom hem så gick och la oss i sängen direkt men låg och pillade på telefonerna lite och på Facebook såg jag att Susanne och Rille var uppe hos Berra och dom har vi inte möjlighet att träffa så ofta längre så vi steg upp och körde upp till Berra vi också för att hälsa på dom, där var även kamila, Jennie Råååger och Lukas :). Blev att vi stannade till runt ett två tiden eller något sådant tror jag klockan var iallafall sedan skjutsade vi upp Jennie Råååger och Lukas till Shell så dom kunde köpa korv sen vidare hem med dom och sedan vidare hem till oss.

Väl hemma igen blev det sängen direkt och somnade rätt fort :).

Idag har jag dock ingen anning om vad som händer, eller jo vi skulle nog hämta Danne i Ljungby vad jag vet, men annars så har vi inget planerat :).

Skriv en ny kommentar