Lördagen!

2013-07-20 @ 23:13:25 i Familjen

Varit på loppis med pappa, Anki, Pierre, Stefan och Tessan idag i Hishult. Tessan vart jätte glad när hon fick åka med oss i Pierres bil, hon gillar det hehe.

Hittade inte mycket på loppisen endast en sak, ett drakgosedjur till lillkillen, såg alldeles ny och fin ut och kostade bara 5kr så varför inte liksom :). Mycket mer kom man inte fram för att titta på tyvärr och sen var de ju sjukt varmt också!

När vi kom hem åt vi lite ute mat, för mig blev det en halv kebabrulle sen åkte jag och Pierre ut till vesljunga för vi tänkte bada men gick inte ut så långt i vattnet och doppade oss aldrig, blev väl blöta till knäna ungefär bara sen satte vi oss på bryggan och pratade bara, var riktigt mysigt iallafall, så skönt att kunna göra något sådant bara vi två nu när han har körkortet!

Imorgon bitti blir det havet med den delen av familjen som bor hemma hos pappa + mig och Pierre så klart, till och med pappa ska med så vi blir ändå 8 personer så blir ju både många och får åka med två bilar men nu mera går ju det ;)

Nä nu ska jag nog försöka sova lite, om lillkillen i magen låter mig göra de ;) natti natti!

Skriv en ny kommentar