Måndag!

2013-07-22 @ 22:06:00 i Familjen
Har varit iväg hela dagen idag igen, först var vi hemma hos Urban med lite fika sedan åkte vi vidare hem till pappa för att kidnappa min lillasyster lite för att åka vidare och bada, Ola följde också med.
 
Sen blev det grillat hemma hos pappa även idag, Tessan bjöd in oss denna gången haha. Sen har vi faktiskt inte gjort något annat idag så finns inte så mycket att skriva om de faktiskt, men har varit skönt och trevligt ute i solen iallafall :).
 
Imorgon blir det nog bad igen för min del, Anki och Tessan tyckte jag skulle följa med ut till Vesljunga då med så kunde Pierre hjälpa Urban, så det blir nog så antagligen.
 
Nä nu ska jag kolla upp lite saker på datorn sen blir det nog snart sängen kanske ;P.
 
 
Bjuder på en bild på mig och Pierre från förra sommaren <3
 

Skriv en ny kommentar