Många bloggar.

2013-07-23 @ 20:16:00 i Allmänt
Satt och kollade på min första blogg som var på metrobloggen.se efter jag bloggade där har jag hoppat fram och tillbaka mellan massa olika men kom på något sätt tillbaka hit igen (var hit jag bytade först efter metrobloggen), då det nog är här jag trivs bäst faktiskt.
 
Men läste lite inlägg, som tex vad som skulle bli bättre 2011, inget av de gick något vidare det året mer än att jag och Pierre skulle börja stötta varandra mera, men va fan det var ju i stort sätt det som var viktigast egentligen så.
 
Jag tror dock jag kommer stanna här på blogg.se och denna bloggen ett tag fram över, som sagt är jag inte så aktiv bloggare längre, fast jag vill men har lite dåligt med insperation tyvärr, men vem vet det kanske kommer? jag kan ju alltid hoppas iallafall, och efter som jag har har bloggen länkad till min facebook så får ja ju iallafall 5 läsare om dagen haha. Men har tänkt på en sak, det kanske funkar bättre och blogga om man låssas att man istället för 5 läser har 5000st? då känns det ju roligare att blogga om så många skulle läsa eller hur?
 
Det är väl inte så konstigt att jag tappat läser pågrund av alla byten, och på metrobloggen fick man ju betalt för varje besök osv och då var det ju många där som kollade varandras bloggar och folk kommenterade för att få personen över till sin blogg, så en del var kanske mest för att själva tjäna på det men iallafall, var mycket roligare att blogga med många läsere, men börjar man inte någonstans så kommer man ju aldrig dit heller, Så nu mera ska jag försöka blogga som om jag hade massor av läsare istället ;).
 
Som sagt denna gången är jag här för att stanna på denna adress, om jag nu inte i framtiden kommer införskaffa egen domän det vet man ju heller aldrig men det är nog inte ännu på ett tag :).
 

Skriv en ny kommentar