Torsdag!

2013-07-25 @ 21:56:52 i Vardag

Idag steg vi upp sent tror klockan var närmare tolv eller något sådant dock hade jag ju vaknat redan på tidig förmiddag som vanligt men somnat om som tur väl var sen varit uppe en lite runda och ringt lite samtal men kunde inte låta bli att lägga mig jämte finaste igen :).

När vi hade ätit frukost åkte vi till Markaryd en runda, blev en runda hos Urban sen släppte Pierre av mig en runda hos pappa men pappa Anki och Tessan var inte hemma så när Pierre var klar med de han skulle göra fick han hämta mig igen innan han skulle ner till Urban igen väl där satt vi mest och pratade efter som de regnade.
Pappa Anki och Tessan kom också dit en liten runda så fick träffa lillskitan lite idag iallafall :).

När vi skulle köra hem fick vi åka ut till växtia åt Sussi och hämta två buskar till henne sen lämna det hemma hos henne, det är roligt när man kan hjälpa någon faktiskt :) Sussi blev iallafall jätte glad när vi kom med då :D.

Och ja idag blev vi inte bjuda på mat någonstans så idag var vi tvungna att laga mat själva, så det blev jag som fixade de, det blev potatisgratäng och chorizo korv, var riktigt gott iallafall :).

Sen har vi kollat på filmen evil dead, den var dock inte så bra som jag förväntade mig tyvärr.

Just nu ligger jag och kollar på busungarna, har sett den ett par gånger innan för lääääänge sen men den är ju så rolig och ungarna är så för söta :).


Bild från Google på telefonen..

Skriv en ny kommentar