Trötter!

2013-07-23 @ 18:01:10 i Vardag

Är helt slut idag, sov som sagt inte så mycket i natt och var ju tvungen att stiga upp i morse för Pierre skulle hjälpa Urban och jag skulle följa med Tessan, Anki och Natta till sjön.

Väl vid sjön blev de inget bad för mig utan jag satt bara i solstolen på stranden då lillkillen höll på förfullt i magen och sparkade mot bröstkorgen hela tiden, både mysigt och jobbigt på samma gång då de gjorde lite ont.

Det blev också att vi skippade tydinge idag, först bestämde vi oss för att köra efter pappa och Anki dit men när klockan började närma sig fyra och vi skulle åka bestämde vi oss för att åka hem istället och spara den bensinen, visst hade varit trevligt men tror verken jag eller Pierre hade orkat vara i väg så länge ändå så vi åkte till affären och köpte lite gott. När vi kom hem åt vi lite och kollade lite på tv och nu har jag duschat av mig lite och ligger på sängen och funderar på att blunda en liten stund faktiskt och lite senare blir det film, vet inte vilken det blir ännu dock men de får vi se, nu har vi iallafall tv i sovrummet med efter som Råååger bara ville bli av med sin och då tackar man inte nej ju, mysigt att kunna ligga i sängen och kolla på film och det lär ju bli en del vakna nätter längre fram med så ja vi tackade och tog i mot så klart :).

Nä blunda lite nu om lillkillen tillåter mig att göra det, just nu är han hel vild iallafall ;P


En bild från sjön so jag försökte lägga upp innan idag men efter som täckningen inte var så bra så gick inte telefonen med på det xD

Skriv en ny kommentar