Vaken igen :)

2013-07-24 @ 11:38:09 i Vardag

Vaken igen eller har varit det en stund nu, var rätt skönt att somna om innan och sova ett par timmar till faktiskt!

Fått brev av försäkringskassan angående bostadsbidraget som vi ansöker om, jag hänger inte alls med på hur vi ska räkna ut våran inkomst för detta året, jag menar Pierre får aktivitetstöd varje månad som ligger på olika hela tiden och jag får från a-kassan som har ändrats och sen kommer jag att få föräldrapenning eller vad de kallas hur ska jag då veta vad de kommer att ligga på? Tycker bara de känns konstigt :/. Får väl försöka ringa dom igen och hoppas på att dom inte lägger på luren i örat på mig igen.

När vi ätit och så där så åker vi nog ner till Markaryd iallafall, vet inte riktigt vad jag ska göra där då Anki och Tessan är vid havet idag, jag orkade inte följa med :P och Pierre ska hjälpa Urban vi får väl se vad jag hör helt enkelt :) kanske tar jag med datorn och sitter nere hos min bror med den lite eller så får vi se helt enkelt :)

Nä nu försöka komma fram till försäkringskassan.

Skriv en ny kommentar