Vaken nu?!

2013-07-24 @ 07:26:17 i Vardag

Usch säger jag, har börjat vakna allt mellan 4 till 7 på morgonen det spelar ingen roll när jag går och lägger mig vaknar alltid minst en gång mellan dessa tider det börjar bli lite segt skulle mer än gärna vilja sova typ 8 timmar i ett streck någon gång, men de är väl nog bara att vänja sig redan nu vid sena nätter och tidiga morgonar, finns ju inte så mycket jag kan göra åt det mer än att gå och kissa och sedan sova vidare ett tag till.

Pierre hade snott mitt täcke i natt igen xD, och när jag kom ut från toa låg han helt på min sida med min kudde också såg lite små roligt ut, men satte mig på sängen när jag kom tillbaka och han flyttade sig rätt snabbt samt bytade till sin kudde och täcke så just nu får jag iallafall ha allt mitt i sängen, till och med min plats, frågan är hur länge, blir väl tills jag precis håller på att somna igen om ens det xD.

Nä tänker försöka blunda lite till nu iallafall och hoppas på någon timmes sömn till :).

Skriv en ny kommentar