allt känns bara så bra <3

2013-11-21 @ 22:58:55 i Allmänt
allt känns bara så jävla bra!
Dante ligger i sängen bredvid mig och sover och Pierre ligger inne på soffan, okej det där låter kanske inte så bra haha men han ligger där för att kunna få sova lite utan att vakna när Dante vaknar på natten och vill ha mat :).
 
Men de känns så skönt allt Pierre myste med Dante igår så jag kunde fixa lite här hemma och laga middag, idag tog Pierre och diskade lite och sen sov Dante och jag kunde fixa middagen idag igen och även diska efter den, alltså de kanske låter dumt men de är rätt skönt att för en liten stund göra något annat än att mata och byta blöja :) visst är de mysigt att bara mysa med min lilla fis men de är oxå skönt att då 5 minuter för sig själv även om de är vid diskbänken eller spisen :).
 
Idag fick Dante bada igen och han gillade det även denna gången, blev till och med lite arg när jag tog upp honom igen men de är klart de var ju varmt och gott i vattnet och då blir de ju lite kallat när man kommer ur det så kan ju bero på de med :).
 
Ja visst ja vi ringde på en 4a i Markaryd idag men tyvärr var det några som kollade på den igår och ville ha den men men :).
 
Pratade även med ett annat företag här i byn som har lägenheter då jag ju tyvärr har lite skulder men de är inte mycket som ligger hos fogden och jag har inga hyresskulder så de kanske kan gå ändå, dock har ju Pierre någon hyresskuld sedan innan tyvärr och min års inkomst beräknat på mammapengarna är nog tyvärr för låg men min bror kunde stå med som medsökande visst han har inte heller så hög inkomst men inga skulder och våran inkomst tillsammans kan nog bli godkänd vilket jag verkligen hoppas på, jag vill bara ha en ny och fin lägenhet.
 
Så vi har lämnat intresse anmälan på två stycken 3or i Markaryd så hoppas på att dom kontaktar motiv morgon, nu vet vi inte riktigt hur dom ser ut inne men dom har bra läge iallafall dock kommer vi ju kolla på dom innan vi eventuellt bestämmer oss (om vi nu kan få som sagt) och skulle vi inte vars nöjda med någon av dom så vet vi iallafall att vi kan få lov att hyra hos de företaget.
 
Som sagt allt känns bara så underbart och de skulle känns ännu mer underbart om vi kan flytta och då det så vi verkligen trivs visst trivs jag här men de är en två och den är inte så fin just nu dom ska renovera sen men är ju ändå bara en 2a och jag vill ha eget rum till Dante :).
 
 
De finaste pojkarna i världen <3
 

Skriv en ny kommentar