BVC idag

2013-11-04 @ 12:16:44 i Vardag
Usch vilket tråkigt väder det är, även idag.. Och jag och Dante måste ge oss ut efter som han ska upp till BVC och vägas idag, de är tur vi har regnskydd till vagnen och att jag fått låna en regnponcho av Anki :) 

Efter vi varit på BVC ska vi nog gå inom Simone för att ta lite kort på Dante som jag och Pierre kan ha sen, vi har pratat om att få ett kort vi kan förstora på våran lille kille sen så vi får väl se om det kortet blir taget idag kanske :).

Idag kommer nog min nya telefon oxå kanske är inte säker men kommer nog få vänta tills imorgon eller onsdag för att hämta den för Pierres kommer nog inte fören då och dom skickas i min brors namn och kommer till Markaryd fast kanske kanske om den kommer idag att vi åker och hämtar den det beror helt på Pierre och Stefan :P.

Nä nu ska jag leta upp lite kläder till Dante sen ska han tvättas av lite så vi är redo att ge oss ut sen :)


Skriv en ny kommentar