firat Stefan lite :)

2013-11-07 @ 21:55:00 i Allmänt
usch vad trött jag är just nu blir nog sova snart tror jag allt faktiskt var ju vaken till 4 i natt och det var inte Dantes fel utan min ryggs fel ;/.
 
Idag har mamma varit här en runda efter som vi skulle fira Stefan så kom hon för att hämta mig så när hon var här passade jag på att ta en lång dusch ;P
 
Väl hemma hos pappa och Stefan och kompani bjöds de på bullar kakor och tårta! Riktigt gottit och sedan bjöd ju pappa och Anki på middag det blev stek potatis och sås och fy fan vad gott skulle kunna äta hur mycket som helst vilket jag nästan gjorde men tyvärr sa de stopp fast munnen ville ha mer så ville inte magen få plats med mer haha.
 
Imorgon har vi nog inget inplanerat så då blir de bara massa mys tills Pierre kommer hem från jobbet och efter de blir de nog ännu mer mys ;P