håll tummarna!

2013-11-21 @ 02:21:00 i Allmänt
imorgon tänker jag ringa på en lägenhet i Markaryd, det är en 4a på 86 kvadrat nästan mitt inne i byn, jag vill inte hoppas för mycket men jag håller tummarna på att man kanske kan komma överens om något, har ju skulder men inga hyresskulder och mamma sa hon kanske kunde gå i God för oss ett litet tag om det behövs men vi får se kanske gå att komma överens om något.
 
Vet ju inte ännu om lägenheten är fin ens fanns inga bilder på blocket tyvärr men man får väl kolla helt enkelt annars så ska jag eventuellt ringa på en annan men vi får så.
 
Jag vill ju så gärna flytta jag vill ha en fin lägenhet som jag kan inreda i en med ett rum till Dante så det ska ju minst vara en tre men gärna en billig 4 helt klart.
 
Jag har så många tankar och idéer så jag hoppas verkligen lägenheten är ledig ännu, att vi kan komma överens om något och att vi gillar den det hade varit så jävla Nice alltså :)
 
Kan inte riktigt sova för jag ligger och tänker på det är ju lite nervöst oxå just pågrund av skulderna men jag tycker de är lika bra att vara ärlig med det direkt än att vänta tills dom gör en kontroll, då känns de lite som om man försökt dölja de eller något men som sagt inga hyresskulder iallafall så håll nu tummarna för ett bra samtal imorgon :).

Skriv en ny kommentar