Lycka och vuxen poäng <3

2013-11-29 @ 01:29:26 i Bilder
Börja känna mig mer och mer vuxen haha, inte bara det att jag är mamma nu, jag har äntligen börjat få ordning här hemma (i den mån Dante tillåter ;) ) jag har börjat hålla koll på våra utgifter med och börjat använda en budget app för att kolla exakt vad vi lägger pengar på, tror vi behöver se det på det sättet för att börja ändra lite inköp osv. Det är även jul i mitt kök, eller ja bara köksbordet än så länge men de är inte illa det heller blir mer under helgen :). För en gång skull känner jag mig lycklig på riktigt! visst det finns gamla saker jag behöver ta tag i men det kommer jag göra sinom tid just nu vill jag bara fortsätta känna den lyckan, vi är på väg framåt! Älskar min lilla familj <3
 
 
En ej visad bild på Dante från fotograferingen med Simone!
Där är han 2 veckor och 3 dagar gammal bara <3
 

Skriv en ny kommentar