massa babbel.

2013-11-15 @ 05:43:17 i Allmänt
här ligger jag helt instängd, ja bokstavligt talat instängd xD, Dante ligger så när de går på ena sidan och Pierre så nära de går på andra sidan, de är både mysigt och lite jobbigt på samma gång haha.
 
Igår bjöd vi in oss själva på middag hemma hos pappa och Anki eller ja jag skrev en liten status på Facebook och undrade vad dom skulle ha till middag och om msn kanske var bjuden efter som vi ändå skulle till Markaryd, man får ju inte va dum ju ;) det bjöds på potatis och köttbullar i sås, riktigt gott :D.
 
Ja vi var ju och skrev på faderskapspapperna igår så nu är Pierre inte bara biologisk pappa utan även juridiskt pappa till Dante haha nä men de är väl bra att ha de på papper med om de skulle vara något :).
 
Idag vet jag iallafall inte vad dom händer, eller jo först blir de nog sova lite till sen måste jag och Dante till Ica och köpa mer bröd de är helt slut, resten får väl Pierre handla efter jobbet eller så tar vi de i början på nästa vecka, annars då blir det väl mest lugnt idag tror jag iallafall. 
 
Imorgon bitti åker Pierre iväg för julbord med jobbet i Danmark och kommer inte hem fören på söndag är lite avis på att han ska få äta julmat och sova på hotell men de är ju helt klart han ska åka med även fast jag kommer sakna ihjäl mig :) men mamma kommer komma hit och stanna över natten så jag och Dante blir ju inte ensamma iallafall, och jag ska passa på att städa lite när mamma är här jag kommer ju ändå inte få ha min lille fis i fred då så då kan jag ju lika väl passa på liksom :).
 
Och måste bara säga att Dante sovit riktigt bra i natt och Pierre med men jag har sovit mindre bra men jag börjar bli van xD

Skriv en ny kommentar