Min telefon väntar på mig!

2013-11-04 @ 23:10:58 i Vardag
Åhh min nya telefon ligger på poste. I Markaryd och bara skriker efter mig, jag hör den ända hit ;) men får dock lugna mig till imorgon eller i övermorgon, hoppas på imorgon bara! För då kommer även Pierres nya jätte telefon xD. Så tycker de är lite onödigt att åka två rundor till Markaryd och dra ut min bror två gånger, iallafall just nu när Pierre jobbar, får ju vara lite snäll mot honom då :P. 

Idag har jag även beställt pappas fsrsdagpresent och även en till Pierre, och imorgon eller på onsdag ska vi fixa Pierres pappas present med, kan inte skriva här vad pappas är för vet inte om han tjuvtittar här då han iallafall håller koll på Facebook ;) och Pierre vet redan vad han ska få, en t-shirt där det står "pappa en sons första hjälte" han vet de de bara för att han fick hjälpa till med betalningen då det inte ville som jag ville med mitt kort men han blev riktigt glad faktiskt :). Till Pierres pappa blir det antagligen lite lotter och något mer som vi skickar :).

Imorgon ska jag försöka få lite ordning här hemma igen om Dante tillåter det, han är ju som sagt rätt tuttig av sig så vi får väl se, kanske även blir en runda ut med vagnen om vädret tillåter de sen blir de ju kanske Markaryd förhoppningsvis när Pierre slutat jobbet :)

Skriv en ny kommentar