mysig dag <3

2013-11-09 @ 01:10:08 i Allmänt
Idag har jag och Dante myst massor sen var vi ute och gick en runda och gick inom Ica, sen under kvällen när Pierre kommit hem efter jobbet och efter att ha veckohandlat så fick han ändå åka ner till Ica då vi kom på att vi ville ha bakad potatis istället för vanlig potatis.
 
Riktigt gott var de som vanligt :)
 
Efter vi hade ätit så har vi alla tre myst och kollat film eller ja Dante kollade väl mest bröst och sov men jag och Pierre kollade iallafall på film och jag fick lite välbehövlig massage :)
 
Nu har vi iallafall bäddat ner oss i sängen alla 3 och snart blir de nog allt sova!
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, blir eventuellt en runda till Markaryd för att köpa blöjor, de var det ända på inköpslistan som Pierre glömde, men det är ju ingen brådska är ju minst ett halvt stort paket kvar men ändå bra att ha hemma man vet ju aldrig ;)
 
Nä tror iallafall jag säger God natt nu :)
 
Älskar min lilla familj <3

Skriv en ny kommentar