så mycket jag vill just nu!

2013-11-12 @ 01:53:11 i Allmänt
det finns så mycket jag vill göra just nu, och allt detta för våran sons skull och ja även för min och Pierres skull.
 
Jag vill flytta till större lägenhet antingen en 3a eller billig 4a så att Dante kan få ett eget rum när han blir lite större och så jag och Pierre äntligen kan få ett fint hem som jag/vi kan inreda och ha de fint i utan att det ska se stökigt och skabbigt ut fast man städat riktigt ( ja jag tycker nästan de gör de här fast jag städat!) så att att vi kan få ett hem där vi tycker det är fint och mysigt att bo alla 3.
 
Jag vill börja träna igen så att jag får ork, styrka och kondition för att kunna leka med min son. Samtidigt som jag vill gå ner en del i vikt och få lite muskler för min egen del också, för att få bättre hälsa osv.
 
Jag vill börja jobba för att tjäna pengar för att kunna hitta på massa saker med Dante och med Pierre, visst man kan göra saker som inte kostar också men vill att våran son ska få uppleva mycket och få komma iväg på äventyr, få se sig om, nu menar jag inte stora resor utomlands eller jo kanske det också men menar mer att ha råd att åka iväg även inom Sverige få titta på olika saker besöka djurparker med mera. Ha råd att hälsa på Pierres föräldrar ofta samt min mamma ofta, kunna köpa julklappar och födelsedagspresenter utan att behövs oroa sig för att ha pengar över till annat och framförallt ha det som Dante behöver! Nu menar jag inte att vi inte ha det nu, men det kan alltid vara bättre ekonomiskt!
 
Allt detta plus lite till samtidigt som jag vill spendera så mycket tid som möjligt med både Dante och Pierre med massa mys och kärlek, för oavsett vad så är det ändå närheten och kärleken som är det viktigaste! <3

Skriv en ny kommentar