till läkaren mm

2013-11-13 @ 13:44:26 i Allmänt
Det har inte hänt för mycket de senaste dagarna vi har i stort sätt bara varit hemma och tagit det lugnt, men idag ska Dante till doktorn på en månadskontroll, det är helt sjukt att på fredag är han redan 4 veckor gammal och blir en hel månad på måndag! ( ja de blir lite knas där tycker jag men men) så då får vi se hur mycket han växt/gått upp sedan förra veckan :).
 
Imorgon ska vi även ner till familjecentralen och skriva faderskapspapperna :)
 
I helgen ska ju Pierre iväg på julfest med jobbet i Danmark mellan lördagen och söndagen så då kommer faktiskt min lilla mamma hit och ska till och med stanna över natten, det ska bli trevligt :) 
 
Nä nu ska jag göra mig klar så är iallafall jag färdig tills Dante tänkt att vakna så vi sedan kan göra honom klar :)

Skriv en ny kommentar