Vill flytta!

2013-11-02 @ 17:39:39 i Vardag
Åhh jag bara känner att nu vill jag flytta, inte för att jag inte trivs eller något sådant utan för att jag vill ha större lägenhet, minst en 3a gärna en billig 4 så hör ni någon som är ledig i Markaryd så säg gärna till, dock är det lite svårt för mig/oss att få lägenhet pågrund av skulder dock har jag inga hyresskulder och kommer nog heller aldrig få, hyran är det jag betalar in först när pengarna kommer in då de är viktigt för mig att han någonstans att bo.

Iallafall så vill jag flytta till en finare och större lägenhet visst denna kommer bli fin med tiden då dom håller på att renovera här i huset och kollar man på grannens lägenhet så är de.n super fin nu efter renoveringen men tyvärr så kommer den ju ändå vara för liten, jag vill ju kunna ha ett eget rum till Dante, samt ett storarum och ett sovrum och även ett datorrum/spelrum om man nu hittar en billig 4a som sagt.

Jag vill kunna fixa och dona och äntligen få ett fint hem, ännu mer nu när vi faktiskt har lite pengar över till att inreda de lite fint med visst inte med nya möbler och så där men ja ni förstår nog :).

Vill ju även få inreda ett rum till Dante med där han senare kan ha sin säng och alla sina egna saker osv.

Men får väl drömma ett litet tag till tyvärr så sätter ju som sagt gamla skulder lite stopp då många är hårda med de, önskar dock att man någonstans kunde få chansen att faktiskt visa att man sköter de även fast man tidigare i livet hamnade snett.

Skriv en ny kommentar