Kan inte sova.

2013-10-12 @ 04:32:59 i Shiibbys tankar/åsikter
Ligger här och funderar på allt mellan himmel och jord, kring förlossning, att bli förälder, livet osv osv.

Kan inte alls sova, känner nervositeten i hela kroppen det är ju den 12e idag dagen då lillen egentligen är beräknad att komma men ännu har jag inga känningar av de mer än nervositeten då men iallafall.

Man vet ju aldrig värkarna kanske sätter igång senare idag eller imorgon eller om 5 dagar eller så kanske jag får bli igång satt, just de att de börja känns mer verkligt nu, visst dom säger två veckor före till två veckor efter bf men de är inte fören nu i natt de känns mer verkligt fast jag ändå inte kan fatta att vi snart har en liten bebis här hemma, de går liksom inte helt in men de kommer väl :).

Detta inlägg var först tänkt att jag skulle lägga in bilder jag glömt lägga in från barnloppisen som dom har/hade på familjecentralen men dom kommer snart i ett eget inlägg istället :)

Skriv en ny kommentar