Shoppingen i Ullared :)

2013-10-02 @ 19:07:12 i Bilder
I lördags var vi som sagt i Ullared blev en del shoppande till lillkillen och till Pierre, samt lite till lägenheten så som fotoramar sen ett par mjukisbyxor till mig, tvättmedel shampoo, våtservetter och lite sådant bra att ha.
 
Här kommer lite bilder på en del av grejerna :)
 

Tigerbody till lillen :)
 
 
Julklapp till Tessan
 
 
Min egna supermario chokladkalender :D
 
T-shirt till Pierre.
 
En julklapp till, till Tessan exakt en sådan hon tittat på :)
 
 
Till Lillen :)
 
 
Till lillen :)
 
 
Byxor till Lillen :)
 
 
Ännu en parafym till Pierre han har ju inte redan 20st olika xD
 
Mjukis set till Lillen :)
 
Brandman body till Lillen :)
 
Bodys till Lillen :)
 
 
 
Datamus till Pierre xD
 
 
Och Musmatta till Pierre
 
 
 
Det var som sagt bilder på en del av de som inhandlades i Ullared och jag blev rätt nöjd med dagen även fast jag bara köpte ett par mjukisbyxor till mig själv, är ju knappast lönt att prova massa kläder när man är höggravid ;), men de mjukisbyxor jag köpte har jag redan typ 3-4 likadana av, men med olika färg på randen typ och dom trivs jag bra som fan i, dom har varit stora och bra redan innan och nu under graviditeten så brukar köpa dom när jag är där :)
 
Det var också skönt att för en gång skull kunna bestämma själva när vi ville åka och när vi själva hade tid och pengar till det och slippa planera med någon annan långt innan, visst är det trevligt att åka tillsammans med andra helt klart men innan var vi tvugna att rätta oss efter andra men inte denna gången ;)
 
De var till och med Pierres idé att åka dit faktiskt ;P
 
 

Skriv en ny kommentar