Snack om skor och slutet på graviditeten :)

2013-10-15 @ 08:47:20 i Vardag
Nu är jag på bussen påväg mot Markaryd ska in till barnmorskan och sen upp till pappa med familj för att vara där under dagen medans Pierre jobbar :).

Ja jag köpte ju ett par bullhead skor på loppis i somras för 15kr de är typ som Buffalo skor som var så sjukt populära innan, idag är första gången jag använder dom, kan säga att man är ju inte precis van vid att gå i sådana skor längre, jag har ju dessutom bara gått i typ foppatofflor hela sommaren fram till nu för de har varit bekvämast och lättast typ haha.

Nu blir jag genast 1-2 cm längre och lite tyngre på fötterna haha, tyckte inte de riktigt var väder för foppatofflorna men ändå inte för vinterkängorna heller så ja jag hade inte så mycket val mer än dessa eller dom conversliknande skorna idag, och ja dom får jag ju knappt på mig just nu så haha.

Fan låter som om jag är värsta skofantasten haha ser att de ser ut som om jag har massa skor ja nu är det väl många för min del brukar ju ha ett par bara annars så ja just nu är de många. 

Fan massa snack om skor här nu xD.

Jaja vi får väl de vad barnmorskan säger idag har ju gått över tiden med 3 dagar redan, och väntan känns oändlig typ, vill ju bara få mysa med min bebis samt också få själva förlossningen överstökad typ men vi får väl se när lillen vill komma, börja få mer och mer sammandragningar osv nu iallafall men inga värkar eller liknande.

Låter kanske lite dumt att man typ längtar efter smärtan men de gör jag eller ja inte efter själva smärtan utan vad jag får ut av den efteråt så klart, vill ju ha min lilla familj nu och bara få mysa med lillen och Pierre <3.

Nä nu blev de ett långt inlägg här, uppdaterar kanske mer sen :)

Skriv en ny kommentar