Sovit massor!

2013-10-13 @ 11:56:09 i Vardag
Sovit massor i natt, så skönt!
 
kan ju i och för sig vara för att jag inte sov något alls igår natt och sedan gick och la mig en 3 timmar på eftermiddagen bara men ändå skönt, visst jag har vaknat ett par gånger för att kissa men somnat om alla gånger med så de har ju varit bra :)
 
Idag ska vi nog inte göra så mycket alls faktiskt, eller jag ska diska och Pierre ska dra en runda med dammsugaren typ det är väl det ända.
 
Sen ska vi vänta på bebis med..
 
Vill bara att han ska komma ut nu nu nu, vill mysa med våran lilla och sen vill jag ju ha själva förlossningen klar med går ju och tänker på den lite då och då men allt kommer gå bra tror jag nog allt :) men inte är han då punktlig av sig utan vi får väl se vilken dag han väljer att komma :)
 
 

Skriv en ny kommentar