Trötter!

2013-10-01 @ 08:52:37 i Vardag
Trött trött trött!

Känns som om jag skulle kunna sova minst 28 timmar till xD men vart tvungen att stiga upp för skulle ta bussen nu vid 8.37 så ni kan nog gissa att jag sitter på bussen nu, ska ju till bm i Markaryd och har även hört dom har barnloppis där på familjecentralen så tänkte kolla lite där med man vet ju aldrig om man hittar något :).

Sen ska jag nog försöka fjäska för Anki om att få skjus hem för ikväll sen så har vi möte och Pierre hinner inte hämta mig mellan jobbet och mötet, sen vill jag gärna hem och sova lite till ;).

Imorgon har jag iallafall inget planerat så då tänker jag sova, sen sova lite till och sen sova och sen typ kanske göra så lite som möjligt ;) nä men ska iallafall mest bara ta de lugnt har varit mycket de senaste dagarna och de är ju egentligen nu jag behöver vila säger dom som vet så att jag har energi till att föda, dock så måste de ju gå och föda ändå tror ju inte precis att jag kommer somna mitt i en krystning ;) dock så blir de nog lättare och kanske lite trevligare för som runt omkring om man iallafall inte är jätte trött när man kommer in, jag är nog trevligare att vara i närheten av då iallafall :).

Nä framme i Markaryd om en stund och då ska Anki möta upp mig vid Konsum så jag kan åka upp om där innan bm klockan 10.30 :)

Skriv en ny kommentar