Varför kategorin?

2013-10-23 @ 16:25:00 i Dante
Låg och tänkte på de här jämte Dante som sover, att några kanske undrar varför jag väljer att ha en egen kategori till Dante och inte lägger de under familj osv? 
 
Det kommer så klart ligga vissa saker under båda delar men i familj kategorin är de lite mer "min" familj alltså min mamma pappa syskon osv alltså när jag skriver om familjen i större utsträckning alltså om någon fyller år eller liknande, i Dante kategorin kommer de bara vara om honom, eller ja kanske inte så sätt då familjen osv kommer finns runt om honom med så klart men tror nog dom flesta förstår helt enkelt egentligen ville bara förklara lite jag menar vissa kanske bara vill läsa/se bilder på Dante och vad som händer där och då blir Dante kategorin bäst att kolla, ja som sagt går ju även sätta mer än en kategori :).
 
Kommer även lägga upp en bild om dagen på Dante, alltså när jag börjar vilket antagligen blir idag kommer de komma bilder från dagen han föddes fram till idag. Varför? För att jag vill ha det och för att vissa släktingar till honom bor längre bort och kanske vill få en liten titt på honom men kanske inte likadant varje dag, vissa dagar kommer de så klart upp mer än en bild med ;)

Skriv en ny kommentar