Varit hos mamma <3

2013-10-30 @ 23:05:24 i Familjen
Idag har vi som sagt varit hos min mamma, mormor kom också på besök för att träffa sitt barnbarns barn och mysa lite med honom samt så fick han presenter av henne, bilder på de kommer när jag tagit kort på de (även bilder på grejerna från Sandra och från Susanne och Rille kommer senare med så klart) mormor visade också upp att hon fått ny telefon, en samsung galaxy vet inte vilken av dom men inte kunde hon med den iallafall haha, hon skulle ta kort på Dante och de gick efter lite om och men, sen skulle dom titta på bilderna få fick mamma och mormor slå sina kloka huvud ihop så fick dom fram de till slut och jag kunde inte låta bli att ta bild på dom :)


Imorgon ska Pierre försöka fixa förardörren på bilen så att han slipper klättra in från passagerar sidan mer haha, detta ska han göra på Stefans jobb och jag och Dante tänkte följa med och hälsa på hos pappa så länge samt lämna Stefans och Simons presenter från oss och så skickade mormor med kort till dom också som vi ska lämna :)

Annars blir de nog bara lugnt för Pierre börjar ju jobba på fredag igen ;( visst är det bra han jobbar men vi kommer ju sakna honom här hemma ju :( men vi ska nog klara oss :)

Nä nu blir de mys med min lilla familj <3

Skriv en ny kommentar