Åt helvete med allt!!!!

2013-09-11 @ 11:57:31 i Shiibbys tankar/åsikter
Så bara för att jag försökte ändra på mitt liv i höstas med att börja plugga och äntligen få en utbildning men för att jag fick nekande från CSN och fick skriva in mig på arbetsförmedlingen igen så alltså mellan slutet på augusti och början på december ingen inkomst och där av heller igen säkrad inkomst som säkrade min då framtida mammapenning. Man ska alltså få lida för att man försökt ta tag i sitt liv, åt helvete med allt säger jag bara!!! Och varför ska den där jävla ****** vara på lunch för. Känns som om jag håller på att dränka mig själv i mina egna tårar jag vet inte alls vad jag ska göra, det blir en månad med en inkomst på knappt 5000kr om jag ens kommer få dom eller jag får något mer uppkört i ansiktet, detta ska vi klara oss på med en hyra på 3500kr, då återstår 1500 vilket kommer få gå till lillkillen så han iallafall kan ha blöjor, hur jag ska få i mig någon näring för att ge honom vet jag inte, hur Pierre ska få någon mat för att orka jobba vet jag inte heller hur vi ska klara av de resterande räkningarna kan jag inte svara på, hur Pierre ens ska kunna ta sig till jobbet vet jag inte heller, hade det inte varit för det lilla livet i magen på mig så hade jag gett upp nu. Jag orkar verkligen inte med sådant här, jag trodde verkligen att vi hade en lösning på allt nu när Pierre fått jobb och allt, vi skulle äntligen få ha det bra och vi skulle verkligen kunna ta hand om vår lille son, men ännu en gång misslyckas jag så klart vad hade jag väntat mig egentligen? Varför trodde jag ens att jag för en gång skull skulle få leva på riktigt? Jag borde förstått att även denna gången skulle allt gå åt helvete! Lite hopp har jag kvar bär jag ska ringa handläggaren efter 12.30 men det är nog inte ens lönt att ha det överhuvudtaget. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, vill ringa och prata med både mamma pappa och Anki men jag kommer inte kunna säga något för när jag blir så här så kan jag inte ens prata.

Jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra, just nu vill jag bara gå och gräva ner mig men jag måste försöka för våran killes skull.

Skriv en ny kommentar