bla bla bla typ :)

2013-09-02 @ 19:27:19 i Vardag
Just nu gör jag inte allt för mycket, vilket jag gjort i stort sätt hela dagen faktiskt, eller ja diskat har jag ju gjort så något vettigt har jag iallafall åstakommit.
 
Är snorig och jävlig just nu plus gravid på det så just nu finns det inte så mycket ork i kroppen fast jag känner att jag har massor jag borde hinna med att göra men allt har väl sin tid.
 
Väntar bara på mat nu, Pierre ska vara duktig och laga den då jag vägrar steka griskött, inte får att jag inte gillar det eller något sådant men jag är lite rädd att de ska bli rött och så där, annars både äter jag och lagar helst nötkött, men fläskkött går bra om någon annan gör det, det blir skinkbiffar stod det på paketet som jag hittade i frysen och så blir det makaroner och pepparsås, vet inte om det riktigt går ihop men det var en av de få såser vi hade hemma som man inte behöver mjölk till så får väl se om de går ihop med pastan, det blir en måltid iallafall så :).
 
Annars så tänker jag inte göra så mycket mer ikväll heller tror jag iallafall, sitta här lite kanske rensa mailen var över 3000st där så ja vi får väl se hur länge jag orkar med de.
 
Imorgon blir det barnmorskan, inte min vanliga men får väl stå ut, har dock hört att den andra barnmorskan som är i markaryd är riktigt jävlig och rent av elak, anledningen av att jag ska träffa henne är för att min vanliga är på semester men jag kan ju säga så mycket att börjar hon bli elak och gnälla på tex vikt osv så tänker jag endast låta henne mäta magen, låta mig höra hjärtljuden samt ta blodproven sen går jag faktiskt där ifrån i så fall tänker inte sitta där och ta skit från henne i så fall!
 
Och nu blev jag sugen på choklad! kanske ska slänga ihop lite negerbullsdeg sen efter maten, har ju alla ingredienser till en viss del tror jag iallafall får väl göra en mindre sats om inget annat, dock har vi ingen coccos eller pärlskocker hemma men de går nog bra ändå ;P
 
Nä börja rensa mailen och sen äta mat :) fast nu ska jag snart till ica ändå, kom på att jag ju kan ta lite pantflaskor och panta och köpa mig en choklad ;)

Skriv en ny kommentar