Bm imorgon.

2013-09-16 @ 23:04:17 i Vardag
Det blev ingen riktig massage idag :(, men lite tryckte han på ryggen iallafall så får väl vara nöjd för idag xD.

Här blir det snart sova, ligger ju redan nerbäddad i sängen de är bars telefonen jag ska slita mig från för imorgon ska jag till barnmorskan och se vad dom säger och kolla om lillkillen lagt sig rätt är inte helt säker på han gjort de men vad vet jag :P.

Efter jag varit där får vi se vad som händer kommer väl vara trött imorgon som alla andra dagar nu mera känns det som men men :)

Natti natti säger jag iallafall, tror jag. 

${CommentAuthorLinkIf} 2013-09-18 20:55:15
Massage ska undvikas i slutet av en graviditet - då det kan sätta igång allt. Och för bebis är det bäst att stanna tiden ut - även fast den är "färdig" i vecka 37+0.
Svar: Jag har inte hittat någonting om detta och barnmorskan har inte sagt något alls när jag sagt att min sambo masserar mig när jag har ont så ja. Googlade också och hittar massa som har varit på riktig massage i slutet av graviditeten och det finns även utbildade massörer som har speciella bänkar mm för gravida ska kunna komma och få massage. Så min sambo får allt fortsätta massera min rygg :)
Shiibby

Skriv en ny kommentar