En bra dag

2013-09-15 @ 22:23:43 i Film
Det har varit en bra dag idag vi har bara varit hemma, eller ja varit i affären och så där en liten snabbis med men det är inget som räknas.
 
Vi har fått mycket gjort, eller jag har fått mycket gjort men även satt Pierre i lite arbete men han är nog med nöjd med dagen efter som han fått lov att för en gång skull spendera en stor del av dagen vid datorn i fred haha.
 
Vi har skruvat ihop barnsängen, jag har skruvat skoställ och fått de på plats, vi har fått tvbänken på plats och även skötbordet står på sin plats, vilket har gjort att vi fått flytta lite andra grejer men vi löser de på bästa sätt så länge :).
 
Har även tvättat lakanet som man trär på madrassen till spjälsängen så det hänger nu på tork så imorgon kan jag nog både få sängen på plats och bädda den så det blir helt klart.
 
Just nu står ju allt som är lillkillens i hörnan där sängen ska stå men de fixar jag till imorgon (förhoppningsvis).
 
Imorgon ska jag även åka med Pappa och Anki till Ljungby, pappa ska träffa läkaren angående hans tumme tror jag de var denna gången, inte helt säker dock, och jag ska ner till bokaffären och kolla om dom har en sådan där fylla i bok till lillen som jag vill ha men helst vill kolla på först, det är "Mina första år : från mammas mage till första sommarlovet", som jag är ute efter tror jag, men som sagt vill ju kolla lite i den innan man väljer att köpa/beställa den så man vet lite mer liksom.
 
Men nä nu ska vi nog inte göra mer idag än att kolla på en film ska bara leta upp en på Netflix som kan passa oss denna kväll.
 
Och Angående det så kommer det komma upp en ny kategori i bloggen som kommer heta film eller filmtips eller liknande där jag lägger ut trailer och info om filmerna jag/vi sett, hade detta på min gamla blogg innan och det var uppskattat, dock kommer jag använda mig av en informationssida på internet då jag har svårt att både förklara och betygsätta filmer, kommer dock länka till sidan jag använder och sedan får ni själva avgöra om ni vill kolla på filmen och vad den får för betyg från er, då jag själv även är sådan som kan kolla på en film som alla andra tycker är kass och så kan jag tycka den är bra haha. (såg att jag redan hade en film kategori men bara skrivit ett inlägg in den om att jag skulle kolla en film haha)
Kommer där även lägga in filmer jag sett tidigare, så det blir lite fler filmtips till er med tiden, jag kollar ju på det mesta, gammalt som nytt, komedi, skräck thriller, tecknat mm.
 
Nä leta film nu, här blir det nog inte mer uppdaterat idag, fast man ska ju aldrig säga aldrig ;).
 
God Natt :)

Skriv en ny kommentar