God Morgon!

2013-09-16 @ 07:31:02 i Vardag
God morgon, eller ja god vet jag inte riktigt om den är fast den är ju inte särskilt ond heller så låter bäst att säga god dock kommer jag nog snart sluta ögonen lite till, gäller att passa på medans man kan och medans jag kan bre ut mig i hela sängen :)
 
Pierre är iväg och jobbar och idag ska jag fixa lite till här hemma samt åka en snabbis till Ljungby för att besöka bokaffären sen blir det nog hem igen, beror på hur lång tid de tar för pappa hos läkaren men de skulle nog inte ta så lång tid men man vet ju aldrig :).
 
Igår kväll blev det film vi såg 3 ninjas och tivoli-attentatet, har saknat de filmerna detta var 2an, ettan har jag sett innan har säkert sett tvåan med men jag kan säga att de var ju inte lika bra som jag minns dom men iallafall ;P, får väl kolla på 1an någon dag med igen bara för att liksom (info om filmen kommer i eget inlägg sen).
 
Netflix är ju skit bra att ha, trodde aldrig det faktiskt men man slipper ju lagra massa på datorn man hittar massor man vill se och bäst av allt det är gratis för min del ;), snor min brors inlogg haha, fast denna månaden har jag ju faktiskt betalat hela 40kr på det då han hade glömt det skulle dras och tagit ut alla sina pengar nästan i kontanter :)
 
Nä nu ska jag hitta lite info om 3 ninjas och tivoli-attentatet, samt Zookeeper som vi kollade på häromdagen och lägga upp här sen tror jag allt jag kommer sluta ögonen ett tag :)
Kommer som sagt lägga upp lite andra filmer med som jag sett tidigare men blir nog som schema lagda inlägg så att det inte dyker upp 20 inlägg efter varandra typ :P
 
 

Skriv en ny kommentar