Hay day

2013-09-04 @ 02:22:14 i Vardag

Jag är helt fast i iPhone spelet hay day, spelar det när jag inte kan sova, heller sover jag kanske inte för att jag spelar? Haha nä men spelar de rätt mycket konstigt nog, men de är rätt skönt efter som jag kan ligga i sängen/på soffan och göra de ;) får ju nu mera allt för ont i ryggen i mellan åt av att sitta så de är ju perfekt att ha något att göra när man ligger ner :).

Sen spelar jag ju en del annars också inte bara när jag har ont i ryggen och måste ligga ner, fast ont i ryggen har jag i stort sätt hela tiden nu mera men ändå xD.

Har varit inne på en del bloggar de två senaste dagarna och ser att många börjat spela the Sims 3 igen, eller ja dom kanske inte har slutat alls som en annan tyvärr gjort, men iallafall så blir jag sjukt sugen på att spela de igen men jag har inte den blekaste var skivan är någonstans, ja jag har faktiskt originalskiva på de trodde ni jag var en sådan där som tankar ner ;) nä men köpte de när det släpptes för det är ett spel jag verkligen ville ha och sen kan ju vissa tankade spel krångla väldigt mycket ibland så jag vill hitta skivan igen innan jag börjar spela på nytt. Hmm kanske ligger den i förrådet? Jaja jag får leta någon dag helt enkelt men har ju en del annat som måste fixas innan.

Nä sova snart kanske? Vi får väl se :)

Ni får ursäkta bilderna, de är gogglade bilder och inlagda i någon ram, har inget bättre program för de på mobilen, har inget program för bilder på datorn heller för den delen, så har ni tips på appar eller lätta program till datorn så säg gärna till :)

Skriv en ny kommentar