Jag förstår samtidigt som jag ändå inte fattar hur systemet kan fungera på detta vis!

2013-09-11 @ 13:20:45 i Shiibbys tankar/åsikter
förstår mig verkligen inte på hur systemet fungerar, visst jag fattar när dom förklarar, men jag fattar inte hur det kan vara så, för att jag fick nekande från CSN i höstas när jag pluggade så hade jag ingen säkrad inkomst då, och heller inga pengar då för den delen, men jag hoppades ju på att få ett godkännande då så att jag kunde studera men som sagt nej, och bara för att det blev ett nej under denna perioden, har jag nu alltså förstört hela min säkrade inkomst från när jag jobbade, att jag ansökte om CSN och studerade under tiden spelar ingen som helst roll i denna sak utan det är att dom nekade mig som förstört allt, det är tacken för att man försöker ta tag i sitt liv och göra något. Jag tackar våra svenska politiker för den här skiten åt helvete med hela jävla systemet säger jag! Men nu tänker jag vara stark, vi ska klara det här på ett eller annat sett!

Skriv en ny kommentar