Måndagen och tisdagen

2013-09-10 @ 21:46:27 i Vardag
Dessa två dagar har jag knappt gjort någonting alls xD absolut inte igår eller jo jag lagade middag och diskade och idag har jag fått ner gardiner och påslakan i lådorna som man kan ha under sängen, skit smidigt :).

Sen idag har Sandra och Anna varit på en snabb visit här och lämnat denna söta dress till lillen :)



Den tackar vi så mycket för :) det blev även lite snabbprat om graviditeten innan dom skulle vidare.

Annars lär det väl inte hända mycket mer idag blir nog sova snart och imorgon tänkt jag inte sova hela dagen som jag annars gjort den senaste tiden xD har ju ingen energi när Pierre inte är hemma men måste ändra på det även fast jag också måste passa på att vila men har ju lite jag måste fixa och dona med här hemma med vilket egentligen inte tar speciellt lång tid om jag bara slutar skjuta upp de hela tiden :)

Vill även avsluta detta inlägg med att jag har världens bästa syskon så det så!



Skriv en ny kommentar